Verbouwing van onze boerderij

Volg hier de verbouwing of bouw van leden van het forum.
heubie01

Verbouwing van onze boerderij

Bericht door heubie01 »

Voor iedereen die geintresseerd is of gewoon ideeen wil opdoen.
www.onzeboerderij.nl
coktail

Bericht door coktail »

Heel gaaf die hele restauratie!

Leuk om mee te kunnen kijken!

Extreem gave oplossing voor de in/uit gang van je CV hok/ schoorsteen ruimte)!

Als je nog een keertje zin hebt om te klussen in een stads huiske waar wat minder ruimte is dan ben je van harte welkom!!
Herman

Bericht door Herman »

Leuke site. Wat is de situatie nu?
Inactief account
heubie01

Bericht door heubie01 »

De site is niet chronologisch opgebouwd dus iemand die "later inschakkeld" ziet waarschijnlijk niet meteen hoe de status is.
Maar aan de remarks "updated" of "new" kun je zien waar de laatste updates zijn gebeurt.

We zijn begonnen met het dak (laten doen) en daarna hebben we het tongewelf van de kelder gedaan. Dan de opkamer boven de kelder en daarna bovenverdieping.
Nu zijn we de kapschuur aan het zetten zodat we de deel leeg kunnen maken zodat we aan de woonkamer/keuken kunnen beginnen.
We zijn inmiddels 5 jaar bezig en omdat ik alles zelf doe heb ik nog wel 5 jaar nodig. Maar we wonen u prima in onze jare 50 woonkamer en de kinderen heb een speelkamer binnen en een geweldige speeltuin om het huis, dus haast hebben we niet.
Paulst

Bericht door Paulst »

Wow.. flink project! Maar het wordt erg mooi..
Forumlid schreef:De site is niet chronologisch opgebouwd dus iemand die "later inschakkeld" ziet waarschijnlijk niet meteen hoe de status is.
Maar aan de remarks "updated" of "new" kun je zien waar de laatste updates zijn gebeurt.

We zijn begonnen met het dak (laten doen) en daarna hebben we het tongewelf van de kelder gedaan. Dan de opkamer boven de kelder en daarna bovenverdieping.
Nu zijn we de kapschuur aan het zetten zodat we de deel leeg kunnen maken zodat we aan de woonkamer/keuken kunnen beginnen.
We zijn inmiddels 5 jaar bezig en omdat ik alles zelf doe heb ik nog wel 5 jaar nodig. Maar we wonen u prima in onze jare 50 woonkamer en de kinderen heb een speelkamer binnen en een geweldige speeltuin om het huis, dus haast hebben we niet.
SenseStuc: Stucmeester met gevoel voor stijl