zwartlijst aannemers zonder enige controle

Volg hier de verbouwing of bouw van leden van het forum.
bobdebouwert

zwartlijst aannemers zonder enige controle

Bericht door bobdebouwert »

Beste mensen,

Ik ben sinds 1990 actief in de bouw en verbouw, juni 2010 exact 20 jr.
febr. dit jaar deden wij een grote verbouwing in Barendrecht.
De beste man, was heel kritisch maar alle puntjes van kritiek hebben we keurig verholpen.
Toen alles betaald was , wilde deze ons geld terug laten betalen wat we dit niet gedaan hebben, dit ging om een minuscuulkrimpscheurtje in de stucklaag wat middels nog 1x sausen onzichtbaar zou worden.
"als er een rammel in je auto zit kan je wel voor garantie die rammel eruit laten halen , maar je kan toch ook niet tegen de garage zeggen geef me maar 1000 euro ?? " en als die dat niet doet hem op de zwartlijst zetten !
Min of meer uit een vreemd soort wraak staat hier op bouwlink nu een negatieve vermelding van mijn bedrijf bobdebouwert.nl
Ik vind het laakbaar dat zonder enige controle en zelfs min of meer anoniem je hier zomaar negative berichtten kan plaatsen.
Je kan als bedrijf wat bijna 20 jr. actief is nooit 100% tevreden klanten scoren.
Echter de tevreden klanten hoor je nooit op dit soort site's wel de ontevreden klanten.
We zijn zelfs lid van de branche ver. vlok.nl met geschillencommissie waar nog nooit een klacht over ons is ontvangen, kijk als onze werkzaamheden dan echt zo slecht zouden zijn, meld het dan daar.
Een zwartlijst aannemers is prima, maar dan niet anoniem, en controle vooraf , bijv. middels foto's aantonen wat er niet goed is, dan krijg je een waardevolle en bruikbare zwartlijst mijnsinziens.

dat wilde ik even kwijt, robert , http://www.bobdebouwert.nl
Rick

Re: zwartlijst aannemers zonder enige controle

Bericht door Rick »

IK ben het eigenlijk volledig met je eens, misschien moeten we met z'n allen maar eens kijken hoe het wel moet. Je maakt iig een goed begin met jouw idee....
Btw.
Volledig anoniem is het niet want de ip adressen van de plaatsers zijn bij ons bekend.
Afbeelding
Tegelmonster of tegelmonsters makkelijk bestellen voor architect of professional.
bobdebouwert

Hi Rick,

Het feit dat bij bouwlink de IP adressen bekend zijn , zegt voor de lezer helemaal niets.

Bouwlink doet er ook verder niets mee, iedereen is vrij te schrijven wat tie wil , waar of niet.

Nogmaals wij hebben duidelijk tegen de klant gezegd , klachtten lossen we op !

Maar geld terug geven dat kan niet, en zoiets is toch gebruikelijk ?

Neem het voorbeeld van de rammel in je auto in de garantietijd, laat die rammel maar zitten en geef me maar 1000 euro, oh krijg ik die 1000 euro niet, hup bedrijf op de zwartlijst, eigenlijk te gek voor woorden, maar hier kan het gewoon.

NU staat mijn bedrijf hier op de zwartlijst , niet dat ik er echt wakker van lig,

maar leuk is anders. we zitten tot 15 juli bomvol werk en ik heb deze week nog 2 man erbij

aan moeten nemen om alles op tijd af te kunnen krijgen.

Ik snap ook dat als je 20 jr. in de dienstverlening zit zoiets nooit te voorkomen is, hoe je ook

je best doet je krijgt nooit 100% tevreden.

Ik zou bijna naam adres en woonplaats van de bewuste persoon hier kenbaar maken en een ieder uitnodigen om er eens te gaan kijken, maar laat ik me niet verlagen tot zijn niveau.

gr. Robert www.bobdebouwert.nl lid; www.vlok.nl
bobdebouwert

beste rick,

kan jij mij IP adres toesturen van de bewuste persoon, je weet wel ?
heb inmiddels iemand gevonden die, smaad - laster - bedrijfsschadeclaim procedure wil opstarten.
ook krijg ik van marktplaats IP adres toegestuurd en trosradar
daar schrijft deze persoon ook steeds negatieve verhalen over mij.
je weet inmiddels de reden

zie op onderstaande link de betreffende verrichtte werkzaamheden wat als puinzooi wordt omschreven

http://www.bobdebouwert.nl/stucadoor/ma ... itemId=680

groet , robert/ . www.bobdebouwert.nl
ARduo

Bericht door ARduo »

Dit klinkt inderdaad erg vervelend, maar mijn vraag is dan waarom is hier een ip-adres voor nodig. Als je weet welke persoon dit is en waar die woont.

(bewijslast ?) Eventueel door middel van bouwkundig rapport door onafhankelijk bouwkundig adviesbureau laten uitvoeren.

Ik ken nog wel zo'n bureau. :D

mvg ARduo
Wij tekenen voor kwaliteit!
www.arduo.nl
[verwijderd]
bobdebouwert

beste ARduo

de bewuste klant schrijft als volgt:

van de opdrachtgever heb ik de onderstaande klachtten te horen gekregen

misschien niet helemaal letterlijk , maar het komt er op neer dat hij het zgn. niet geschreven heeft.

bovendien staat zijn naam er niet bij maar een fake naam MIKEL44

je moet natuurlijk de bron aanspreken waar "de vuiligheid " vandaan komt, dat heb ik van mijn advocaat vernomen, anders zegt ie doodleuk "ik weet van nix "

inmiddels het ik al 1 IP adres inkl. adres gegevens , ik krijg van de overige 2 website's waar ook hetzelfde verhaal staat ook de IP adressen, indien deze allemaal matchen is het een duidelijke zaak, zo anoniem is het dus niet als men denkt.

verder heb ik geen idee hoe groot het bedrag is dat je kan eisen aan smaad-laster en bedrijfsschade
volgens mijn advocaat zou het maximaal 15000 euro kunnen worden, temeer daar wanneer de neg. berichtten verwijderd worden ze nog in het geheugen van google blijven staan.
er is dus sprake van negatieve reclame wat nog geruime tijd tot omzetverlies kan leiden.

daarvoor dient wel zuiver aangetoont te kunnen worden wie de veroorzaker is.

groet , rob www.bobdebouwert.nl
Rick

Bericht door Rick »

Nu denk ik dat alle berichten en linken naar je site op dit forum je enkel nog positieve aandacht zullen brengen.
Je klinkt oprecht boos en maakt je druk om dit soort berichten, dat pakken alle andere bezoekers van dit forum ook en de kans is groot dat er een paar klanten uit de meer dan 100.000 bezoekers per maand komen.
:wink: :wink:
Afbeelding
Tegelmonster of tegelmonsters makkelijk bestellen voor architect of professional.
ARduo

Bericht door ARduo »

Ok klinkt logisch, idd.

En ja, je kunt niet iedereen tevreden houden he.
Mensen proberen er altijd een slaatje uit te slaan of dingen goedkoper te krijgen, om te zeggen dat ze ontevreden zijn etc.

Zijn er zoveel bezoekers op dit forum?? Nooit geweten.

Ze mogen me altijd bellen of mailen voor informatie :D

Mvg ARduo
Wij tekenen voor kwaliteit!
www.arduo.nl
[verwijderd]
bobdebouwert

beste ARduo

er zullen op deze site niet geen honderden bezoekers per dag komen.

het probleem zit hem bij google.

type in google ; bobdebouwert

en je ziet trosradar, bouwlink ed vaak zelfs nog boven de eigen website staan.

dan word je er niet vrolijk van als daar zo'n afzeikverhaal tegenkomt, temeer als je 100% zeker

weet dat met de beste vakmensen werkt en topkwaliteit afleverd en ook nog een voor de helft van

de gangbare prijs, wij rekenen ca 30 euro/ per uur excl. btw.

en je bent bovendien lid van een branche ver. www.vlok.nl met een geschillencom. waar echte

klachten serieus behandeld worden.

maar nogmaals als je bijna 20 jr. bezig bent dan is dit helaas niet te voorkomen lijkt wel, en voor

de argeloze lezer is het natuurlijk niet in te schatten of zo'n verhaal op waarheid berust of gebaseerd is op niets.

gr. rob / www.bobdebouwert

p.s. extra data verkeer naar mn website is altijd leuk, maar liever niet op deze toch wel vreemde manier.