Malafide Aannemers
-
- Ik Bouw en Verbouw
- BerichtenCOLON 2
- GeregistreerdCOLON Ma Okt 22, 2007 12:32 pm
Malafide Aannemers
Goedemiddag,Wij hebben een aanbouw laten plaatsen door een aannemer, nou ja, aannemer, het is meer een klusjesman.Er is een bouwkundig rapport gemaakt van 10 bladzijden met gevolg dat de aanbouw gedeeltelijk koet worden afgebroken.Gevolg, we zijn al een jaar aan het rechten,maar de rechtbank geeft hem steeds uitstel wat telkens een oponthoud van maanden oplevert.Wel ligt er beslag op zijn eigen woning zodat wij financiele zekerheid hebben.Het betreft hier de MP Bouwcombinatie uit Eindhoven.Is er iemand die ook een slechte ervaring met hem heeft of heeft er iemand tips hoe je dit proces kunt versnellen.Het is onbegrijpelijk, ik heb foto's van de wantoestanden, E-mails van hem dat hij belooft het te komen op lossen, maar ondertussen ligt het zaakje al ruim een jaar stil.Ik heb de rechter gevraagd de zaak snel af te handelen maar hij geeft aan dat het wel 2 jaar !!! kan gaan duren.Ik wordt gestraft en de beunhaas mag gewoon zijn gang gaan!!!
-
- Ik Bouw en Verbouw
- BerichtenCOLON 2
- GeregistreerdCOLON Ma Okt 22, 2007 12:32 pm
Re: Malafide Aannemers
Zaak is eindelijk afgerond,heb voldoende geld gekregen om alles te laten herstellen,GA NOOIT MET DEZE PRUTSER IN ZEE,U BENT GEWAARSCHUWD!!!
-
- Ik Bouw en Verbouw
- BerichtenCOLON 1
- GeregistreerdCOLON Zo Aug 06, 2017 7:31 am