Welke eisen gelden er voor het wel/niet gebruik maken van een werkvloer om een kelder te gaan storten?
De gemeente eist dat er gebruik wordt gemaakt van een gestorte werkvloer. Echter willen wij gebruik maken van noppenfolie. De gemeente houdt echter nog voet bij stuk en laat zich (nog) niet overtuigen. Omdat het om 400.000m2 gaat, is het belangrijk dat wij aan kunnen tonen dat noppenfolie voldoet aan eisen om storten van een kelder mogelijk te maken.
Werkvloer
- RvdB
Re: Werkvloer
Ik geloof niet dat er vereisten zijn omtrent de verkvloer...
Het is algemeen geaccepteerd om folie te gebruiken dus het is mij een vraag waarom de gemeente vasthoud aan een gestorte vloer.
Echter bij grote vloeren storten wij altijd een werkvloer. Dit werkt namelijk veel fijner en sneller dan op folie waardoor uiteindelijk de kosten niet hoger uitkomen dan een werkvloer van folie.
Is 400.000m2 een typfout??
Wat voor mega kelder wordt dat?
MVG!
Het is algemeen geaccepteerd om folie te gebruiken dus het is mij een vraag waarom de gemeente vasthoud aan een gestorte vloer.
Echter bij grote vloeren storten wij altijd een werkvloer. Dit werkt namelijk veel fijner en sneller dan op folie waardoor uiteindelijk de kosten niet hoger uitkomen dan een werkvloer van folie.
Is 400.000m2 een typfout??
Wat voor mega kelder wordt dat?
MVG!