Hallo,
Ik wil een zwevend toilet gaan installeren in onze casco badkamer (van een woning welke nog opgeleverd moet worden). Nu wil ik graag weten hoe breed de wand minimaal moet zijn waar ik mijn inbouwreservoir in ga zetten.
Ik heb begrepen dat een inbouwreservoir standaard 60cm breed is. Betekent dit dat een wand 60cm breed voldoende is? Of moet de wand breder zijn?
Alvast bedankt voor de hulp!
Met vriendeljike groet,
Geert
Toilet: Hoe breed moet mijn bevestigingswand zijn?
- julien
- Herman
De breedte van het reservoir is de minimale breedte van het muurtje. (denk ook aan eventuele bouten die nog uitsteken, en eventuele uitstekende voetjes)
Maar mijn ervaring is dat de breedte van het reservoir er niet zo veel toe doet: De breedte die je nodig hebt om enigszins ontspannen een nummer 2 te doen op het toilet, is groter. Dus ga er eens rustig voor zitten, en meet op wat je dan aan breedte nodig is...
Maar mijn ervaring is dat de breedte van het reservoir er niet zo veel toe doet: De breedte die je nodig hebt om enigszins ontspannen een nummer 2 te doen op het toilet, is groter. Dus ga er eens rustig voor zitten, en meet op wat je dan aan breedte nodig is...
Inactief account