Wil graag weten wat globaal een uitbouw gaat kosten van 2,5 mtr diep bij 7 mtr. breed. De fundering dient te geschieden op heipalen en die palen moeten in de grond geboord worden.
Ben benieuwd naar een globaal kostenplaatje.
wat kost een uitbouw van 2,5mtr diep bij 7 mtr breed ?
- Rick
Hoi Edward,
Even afgezien van de boorpalen want die maken het geheel wel een stk duurder, maar voor een standaard uitbouw van 7.5*2.5 kan je ongeveer rekenen op € 25.000.
Boorpalen ben ik echter nog nooit tegen gekomen bij een uitbouw.
Een mini heimachine produceert zo weinig trilling dat hij niet schadelijk is voor de woningen in de directe omgeving.\
Rick
Even afgezien van de boorpalen want die maken het geheel wel een stk duurder, maar voor een standaard uitbouw van 7.5*2.5 kan je ongeveer rekenen op € 25.000.
Boorpalen ben ik echter nog nooit tegen gekomen bij een uitbouw.
Een mini heimachine produceert zo weinig trilling dat hij niet schadelijk is voor de woningen in de directe omgeving.\
Rick
- Forumlid
Re: wat kost een uitbouw van 2,5mtr diep bij 7 mtr breed ?
hoiForumlid schreef:Wil graag weten wat globaal een uitbouw gaat kosten van 2,5 mtr diep bij 7 mtr. breed. De fundering dient te geschieden op heipalen en die palen moeten in de grond geboord worden.
Ben benieuwd naar een globaal kostenplaatje.
mijn vraag is -wat is het duurste bij een uibouw-de materiaalkosten of arbeidloon ????