wat kost een uitbouw van 2,5mtr diep bij 7 mtr breed ?

Forumlid

wat kost een uitbouw van 2,5mtr diep bij 7 mtr breed ?

Bericht door Forumlid »

Wil graag weten wat globaal een uitbouw gaat kosten van 2,5 mtr diep bij 7 mtr. breed. De fundering dient te geschieden op heipalen en die palen moeten in de grond geboord worden.

Ben benieuwd naar een globaal kostenplaatje.
Rick

Bericht door Rick »

Hoi Edward,

Even afgezien van de boorpalen want die maken het geheel wel een stk duurder, maar voor een standaard uitbouw van 7.5*2.5 kan je ongeveer rekenen op € 25.000.
Boorpalen ben ik echter nog nooit tegen gekomen bij een uitbouw.
Een mini heimachine produceert zo weinig trilling dat hij niet schadelijk is voor de woningen in de directe omgeving.\
Rick
Forumlid

Re: wat kost een uitbouw van 2,5mtr diep bij 7 mtr breed ?

Bericht door Forumlid »

Forumlid schreef:Wil graag weten wat globaal een uitbouw gaat kosten van 2,5 mtr diep bij 7 mtr. breed. De fundering dient te geschieden op heipalen en die palen moeten in de grond geboord worden.

Ben benieuwd naar een globaal kostenplaatje.
hoi

mijn vraag is -wat is het duurste bij een uibouw-de materiaalkosten of arbeidloon ????
Rick

Bericht door Rick »

Tegenwoordig is arbeidsloon het duurste. Ook bij een uitbouw, al ligt het hier wat dichter bij elkaar als in de bouw in het algemeen.
Ik heb er eens wat begrotingen op nageslagen en zit op een gemiddelde van 60% voor het arbeidsloon.
Afbeelding
Tegelmonster of tegelmonsters makkelijk bestellen voor architect of professional.