wederom een trekschakelaar

whynona85

wederom een trekschakelaar

Bericht door whynona85 »

Hallo allemaal,

Ook ik heb een trekschakelaar in mijn badkamer. En ik ook wil mijn was/droogcombi er op aansluiten.
Ik heb een tekening bijgevoegd hoe het eruit ziet. Ik snap het aarde deel. Das een kwestie van bevestigen onder het schroefje. Wat ik echter niet begrijp is waar ik mijn bruine en blauwe draad heen moet leiden. Er zitten aan de onderzijden van het midden deel twee mini "gaatjes" maar dat zijn het eigenlijk niet eens te noemen. ze zijn vierkant en heel klein. het lijkt me ook sterk dat ik de draden om de twee centrale niet in het kapje verzonken schroefjes moet "draaien"en dan de schroefjes weer vast moet zetten... heeft iemand een idee. Kan geen merk vinden op het kastje heb ook al gezocht naar L1 of L2 aanduidingen staat er ook niet in. Gezien het geval er al hing heb ik er ook geen handleiding van en zonder merk is dat lastig te vinden. Alle beschrijvingen die ik tot nu toe gelezen heb gaan uit van kabel aan kabel vastmaken maar bij dit kastje is alles weggewerkt. Ze gaan vanuit de muur direct het midden kastje in of naar het aard deel. Zijn er tips? moet ik t midden geval eens uit elkaar halen?

Alvast bedankt.
Bijlagen
trekschakelaar.JPG
trekschakelaar.JPG (13.95 KiB) 6336 keer bekeken