wat kost een verbouwing in Amsterdam

Volg hier de verbouwing of bouw van leden van het forum.
aannemer amsterdam

wat kost een verbouwing in Amsterdam

Bericht door aannemer amsterdam »

Ik werk al 20 jaar als aannemer in Amsterdam. Ons bedrijf voert complete verbouwingen uit van fundering tot dak. Heel vaak wordt ik gebelt over de prijzen van een verbouwing in Amsterdam. Ik begrijp natuurlijk heel goed dat mensen eerst inzicht in prijzen willen voordat mensen een beslissing kunnen nemen. Hier kan ik een simpel antwoordop geven. Stel je woont in Amsterdam op 3 hoog en je hebt een appartement van 100 m2 wat eigenlijk afgeleefd is. Je wilt een totaal verbouwt appartement. Dat wil zeggen nieuwe keuken,badkamer,vloeren,nieuwe CV installatie,alles stukadoren,schilderen. Eigenlijk gewoon een geheel nieuw en verbouwt appartement. De prijzen liggen dan rond de 600 -1000 euro per m2 exclusief 19% . Je kunt grote kosten besparingen doen op de aanschaf van de keuken,sanitair maar ook zeker op sloopwerk. Onderschat het sloopwerk niet want je bent zelf ook gesloopt als je de klus geklaart hebt. Ook kan je flink besparen op schilderwerk door hetzelf te doen,maar een je begrijpt dat een PRO toch doorgaans betere kwaliteit aflevert dan je zelf ooit bereiken kunt. Op youtube kun je een opleverkeuring zien van een appartement dat door mijn bedrijf gebouwt is Toest de zoekwoorden aannemer amsterdam in bij het zoeken naar video's

Mocht je vragen over prijzen in de bouw hebben email me gerust.

met vriendelijke groet aannemer amsterdam
LEES HOE ONZE KLANTEN OVER ONS DENKEN: http://g.co/maps/y9g7e