ik heb eigenlijk een vraag. Ik heb een kniestuk van mijn ketel, waarvan een moer er duidelijk scheef is opgedraaid, waardoor lekkage is ontstaan. Er is laatst geklust aan mijn ketel door een badkamer installateur en de lekkage is gemaakt door het onderhoudsbedrijf van mijn ketel. Nu is het probleem (nou ja, probleem... ik ben er gewoon klaar mee, maar wil toch nog even wat checken. Rekening is betaald) het onderhoudsbedrijf zegt het is een nieuw kniestuk. De laatste die er aan is geweest is de installateur van de badkamer (die al wat andere kleine foutjes had gemaakt, dus dat komt de betrouwbaarheid niet ten goede), die zegt dat hij het niet heeft gedaan en dat het onderhoudsbedrijf een lulverhaaltje heeft opgehangen en dat die moer scheef is gaan zitten door ouderdom.
De ketel was net voordat de badkamer werd vernieuwd geheel nagelopen door het onderhoudsbedrijf en behalve een lek expansievat (was dus niet de oorzaak van deze lekkage bleek), waren er geen andere lekken.
Mijn vraag is nu: kunnen moeren scheef draaien door ouderdom?
Anders dan forensisch bewijs te gaan verzamelen (wat kan ik zeggen... wetenschapper wil graag alles aangetoond hebben haha), wat niet meer kan omdat te veel mensen met hun handen aan dat kniestuk hebben gezeten
Ik doe er twee fotos bij: