Hallo Allemaal,
Ik ben plannen aan het maken voor een verbouwing van mijn huis en ben op zoek naar een goeie aannemer in de regio Den Haag. Het is altijd lastig een aannemer te vinden en uiteindelijk komt het toch neer op goede ervaringen van anderen.
De verbouwingen die ik voorzie omvatten het volgende:
-Bovenverdieping: Badkamer (bevat ligbad, toilet en wastafel) van 275 cm bij 275 cm verbouwen tot slaapkamer
-Bovenverdieping: Waskamer/berghok van 180 cm bij 195 cm (dat grenst aan de huidige badkamer) verbouwen tot badkamer (ligbad met daarin douche, toilet en wastafel). Ter info: deze ruimte bevat de CV ketel.
-Begane grond: In bestaande toilet een wastafeltje inbouwen
-Begane grond: Wasmachine aansluiting aanleggen in bergruimte dat grenst aan het beneden toilet.
-Begane grond: Schuur aanleggen van 200 cm bij 300 cm.
Ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen,
Groeten
Garance
Verbouwing: Badkamer, slaapkamer, schuur
- Caetshage
Re: Verbouwing: Badkamer, slaapkamer, schuur
Beste Garance,
Mijn eerste vraag is of je al tekeningen hebt ? Een goed begin is het halve werk. Ook al heb je de beste aannemer zonder goed tekenwerk en of werkomschrijving kan dat tot vele problemen leiden.
Mijn eerste vraag is of je al tekeningen hebt ? Een goed begin is het halve werk. Ook al heb je de beste aannemer zonder goed tekenwerk en of werkomschrijving kan dat tot vele problemen leiden.
- Vastgoedservice
Re: Verbouwing: Badkamer, slaapkamer, schuur
Naast mooie tekeningen, is een goede planning, zowel in tijd als in geld erg van belang voor het slagen van een verbouwing. Zeker als deze meerdere sub-projecten kent. Daar werkzaamheden te combineren, of juist voor of na een andere activiteit te doen, kan dat veel geld en tijd schelen.