Dag mensen ik heb een vraagje op dit moment heb ik twee groepen
ik wil de wasmachine op een apparte groep doen plus 1 extra voor eventueel een wasdroger nu is de vraag kan ik een 5 aderige buitenkabel gebruiken zodat ik maar een sleuf hoef te slijpen.
nu heb ik nog een vraag bij mij zit er allemaal metalenbuizen die heb ik er allemaal uitgehaalt maar heb bevoorbeeld alles van groep 1 gewoon gehouden zoals het is dus de begane grond en boven met 2 slaapkamers.
nu heb ik gehoord dat als je alles eruit haalt en weer erin zet aan de nieuwe regels moet houden maar het is voor mij allweer 8 jaar geleden dat ik van de middelbare school afkwam dus ik weet niet of het erg is verandert.
weet een van jullie het
groetjes Corne
extra groep
- Herman
Die 5-aderige kabel gebruiken voor 2 groepen, zou ik niet doen. Iedere groep moet in ieder geval zijn eigen buis hebben.
Als je de installatie zo hebt aangelegd, zoals hij was, dan is de kans op rare dingen niet erg groot. E.e.a is wel veranderd, maar in een basisinstallatie is er nou ook niet zo gek veel veranderd. Hooguit de kleuren van de draden, maar ik neem aan dat je dat nog wel goed hebt gedaan.
Als je de installatie zo hebt aangelegd, zoals hij was, dan is de kans op rare dingen niet erg groot. E.e.a is wel veranderd, maar in een basisinstallatie is er nou ook niet zo gek veel veranderd. Hooguit de kleuren van de draden, maar ik neem aan dat je dat nog wel goed hebt gedaan.
- Forumlid