wie weet raadt
een vloerleiding van de verwarming is lek.
het water komt door de plasticomhulling en de koperen binnenbuis.
is er een manier om zonder te breken ( de leiding ligt onder een natuursteenvloer) de leiding te dichten??
vloerleiding
- Manus
Bedoel je een c.v. leiding onder de vloer (door de balklaag) ?
Dan lijkt het me het handigst om even te kijken waar die leiding vandaan komt, en waar die uiteindelijk naar toe moet.
Probeer een nieuwe route te vinden die niet onder de natuurstenen vloer door loopt. Misschien onder de vloer van de naastgelegen kamer of gang, of desnoods ergens over de muur.
Als je een route hebt de acceptabel is trek je nieuwe leidingen (soort by pass eigenlijk) en stel je de oude leiding buiten gebruik en laat je verder zitten.
Of bedoel je een leiding van de vloerverwarming (die in de vloer zit) ?
In dat geval vrees ik dat de vloer open moet.
Dan lijkt het me het handigst om even te kijken waar die leiding vandaan komt, en waar die uiteindelijk naar toe moet.
Probeer een nieuwe route te vinden die niet onder de natuurstenen vloer door loopt. Misschien onder de vloer van de naastgelegen kamer of gang, of desnoods ergens over de muur.
Als je een route hebt de acceptabel is trek je nieuwe leidingen (soort by pass eigenlijk) en stel je de oude leiding buiten gebruik en laat je verder zitten.
Of bedoel je een leiding van de vloerverwarming (die in de vloer zit) ?
In dat geval vrees ik dat de vloer open moet.