Ik wil graag een uitbouw bij mijn woning. De maat is 5.00x2.50x2.60 mtr (bxdxh)
De bedoeling is dat er een plat dak op komt. De huidige achterpui kan hergebruikt worden. Aan één zijde heeft de buurman al een uitbouw dus daar kan hun heipaal gebruikt worden. Aan de andere zijde is geen uitbouw dus daar zal een heipaal moeten komen.
Graag hoor ik wat dit ongeveer gaat kosten zowel casco als all-inn.
Ook een lijst van goede aannemers in zuid holland is van harte welkom.
uitbouw 5.00x2.50
- Rick
Het ligt er maar helemaal aan waarop de uitbouw van de buren op berekent is of jij die heipaal kan gebruiken.
Ook heb je aan die zijde nog een stuk fudering nodig om je vloer op te leggen. Ik zou er dus maar van uitgaan dat je 4 heipalen nodig hebt.
Voor de prijs zit je gem. tussen de 500 en 600 euro de kuub
Ook heb je aan die zijde nog een stuk fudering nodig om je vloer op te leggen. Ik zou er dus maar van uitgaan dat je 4 heipalen nodig hebt.
Voor de prijs zit je gem. tussen de 500 en 600 euro de kuub
- jacodg
- jacodg
Ben net nog ff bij hem geweest. Hij vertelde dat de paal die aan zijn zijde staat inderdaad bereknd is op een uitbouw aan mijn zijde. Dat zou dus inhouden dat ik inderdaad mar 1 paal nodig heb. Nou nog iemand vinden die een offerte wil uitbrengen.Forumlid schreef:Dan is het zeer zeker mogelijk. Zijn uitbouw is dan waarschijnlijk met de bouw van het huis meegegaan.
Men slaat dan twee zware heipalen i.p.v. 4 lichtere stalen buispalen.
Je zal dan iets dichter tegen de 500 aanzitten.